بازدید آقای دکتر نبی از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان، وابسته به انجمن حمایت زندانیان

به گزارش روابط عمومی انجمن،دکتر علیرضا نبی مدیر بنیاد خیریه و کار آفرین اجتماعی کشور با سفر به اصفهان با گرجی زاده مدیرکل و دائی مدیر عامل انجمن دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گفتگو از فرایند اشتغال زایی زندانیان پس از آزادی سخن گفت و در خصوص بکارگیری زندانیان زندان مرکزی اصفهان پس ازآزادی در مجموعه های تولیدی و صنعتی اعلام آمادگی کرد.

دکتر نبی هنر صنایع دستی وتولیدات مددجویان در زمینه های مختلف را بی نظیر بیان کردو در خصوص فروش و معرفی محصولات مددجویان قول مساعد داد.

گرجی زاده مدیرکل زندان های استان نیز دراین دیدار با قدردانی از تلاش ها وفعالیت بنیاد خیریه نبی ،اصلاح و عدم بازگشت مجدد زندانی به چرخه جرم و زندان را وجود اشتغال و ایجاد کار بیان کرد.

وی گفت: زندانیان در داخل زندانها به فراگیری حرفه و شغل مشغول هستند و پس از آزادی نیز نیاز است در جهت ادامه آنچه زندانیان فراگرفته اند زمینه شغلی مناسب با درآمد پایدار مود حمایت قرار گیرند.

دائی در این دیدار گفت: توانمندسازی زندانیان و حمایت از خانواده های تحت پوشش آن ها از برنامه های انجمن است که با برنامه ریزی دقیق در حال گسترش آن هستیم.

وی در پایان همچنین از نمایشگاه تولیدات محصولات مددجویان بازدید کرد.